Sun Logo
Өнгөрсөн сард Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төвд 193 иргэн хандсан байна
Өнгөрсөн сард Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төвд 193 иргэн хандсан байна

      Монополын эсрэг газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрсөн сард нийт 193 иргэн хандсанаас 115 утсанд 154, чатботод 27, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 12 гомдол мэдээлэл ирүүлсэн байна. Үүнээс 180 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 2 иргэний гомдлыг шийдвэрлэхээр ажиллаж байгаа бол 11 иргэний 5.020.000 төгрөгийн хохирлыг барагдууллаа. 

       Ирүүлсэн гомдол, мэдээллийн дийлэнх нь худалдаа үйлчилгээ, харилцаа холбоо, банк санхүүгийн салбартай холбоотой асуудал байна.

footer_background
logo
Сүүлийн 24 цаг:
1
Сүүлийн 7 хоног:
121
Сүүлийн сар:
298
Нийт:
1114
emongolia
© 2025 он. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан. МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР