Sun Logo
Нийгмийн даатгалын байгууллагын үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа
Нийгмийн даатгалын байгууллагын үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Энэхүү судалгааны зорилго нь нийгмийн даатгалын байгууллагын үйлчилгээний чанар, хүртээмж, ажил олгогч болон даатгуулагчийн сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлох, түүнийг үндэслэн үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, хэрэглэгчийн хэрэгцээнд нийцсэн бодлого, арга хэмжээг боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэхэд оршино.

footer_background
logo
Сүүлийн 24 цаг:
8
Сүүлийн 7 хоног:
377
Сүүлийн сар:
1069
Нийт:
1708
emongolia
© 2025 он. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан. МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР