
Хариутай бичиг 2024 оны эхний 11 сарын байдлаар нийт 131 бичгийн 125 бичигт хариу хүргүүлж 6 бичгийн хугацаа болоогүй тул 93,1%-ийн гүйцэтгэлтэйгээр шийдвэрлэсэн нь өмнөх оны энэ үеийнхтэй харьцуулахад 2,9%-иар буурсан үзүүлэлттэй байна. • Ажилчдаас нийт 527 хүсэлт, өргөдөл гомдлын хүлээн авснаас 527 буюу 100% шийдвэрлэсэн нь өмнөх оны энэ үеийнхтэй харьцуулахад 2,7%-иар нэмэгдүүлсэн үзүүлэлттэй байна. Үүнд:
Эмчилгээ үйлчилгээний чанар, хүртээмжтэй холбоотой 1
Эмч, ажилчдын харилцаа, хандлага, ёс зүйтэй холбоотой 1
Бусад 525
Монгол улсын Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах 11-11 төвөөс 2024 оны эхний 11 сарын байдлаар нийт 4 өргөдөл гомдол ирсэн хугацаанд нь 100% шийдвэрлэж, хариуг хүргүүлсэн. Өмнөх оны энэ үеийнхтэй харьцуулахад 9 өргөдөл гомдол буюу 69,2%-иар буурсан.
Эмчилгээ үйлчилгээний чанар, хүртээмжтэй холбоотой 2
Эмч, ажилчдын харилцаа, хандлага, ёс зүйтэй холбоотой 2
Мэдээлэл хариуцагч: Бичиг хэргийн эрхлэгч Э.Шинэтуяа 99167935