.webp)
2024-2025 оны хичээлийн жилийн зорилтуудын хүрээнд сургуулийн өмнөх боловсролын хүрээнд тэргүүлэх чиглэлүүд болон чиг үүрэг.
Тэргүүлэх чиглэлүүд:
Сургалтын хөтөлбөрийн шинэчлэл болон хэрэгжилт:
Сургуулийн өмнөх боловсролын шинэчлэгдсэн хөтөлбөрийг үндэсний хэмжээнд хэрэгжүүлэх.
Хөтөлбөрийн агуулгыг суралцагчдын нас, сэтгэхүйн онцлогт нийцүүлэн сайжруулах.
Суралцагчийн бүтээлч сэтгэлгээ, харилцааны чадваруудыг хөгжүүлэх:
Сурагчдын зураг, дүрс, тэмдэгт мэдээллийг ойлгох, илэрхийлэх, тайлбарлах чадварыг сайжруулах.
Багаар ажиллах, хамтран суралцах чадварыг хөгжүүлэх.
Багшийн мэргэжлийн хөгжүүлэлт:
Багш нарын мэргэжлийн хамтын ажиллагааг дэмжих.
Мэргэжлийн онол, арга зүйн мэдлэгийг дээшлүүлэх, багшийн мэргэжлийн хөгжилд чиглэсэн сургалтуудыг зохион байгуулах.
Багш, ажилтны сэтгэлзүйн таатай орчин бүрдүүлэх:
Багш, ажилтны бүтээлч байдал, бие даасан байдлыг дэмжих.
Хамтын ажиллагааг нэмэгдүүлж, эерэг уур амьсгал, соёлыг хөгжүүлэх.
Гамшгийн бэлэн байдал, хүүхдийн аюулгүй байдал:
Гамшгийн эрсдэлээс сэргийлэх, суралцагчдад гамшгийн бэлэн байдлыг төлөвшүүлэх.
Хүүхэд хамгаалал, эрүүл, аюулгүй орчин бүрдүүлэх.
Эцэг, эхийн оролцоог нэмэгдүүлэх:
Эцэг, эх, асран хамгаалагчдыг сургуулийн үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцуулах.
Олон нийтийн оролцоог нэмэгдүүлж, хүүхдийн эрүүл мэнд, өсөлтийг дэмжих.
Чиг үүргүүд:
Хөтөлбөрийн хэрэгжилт, удирдлага:
Шинэчлэгдсэн сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг зохион байгуулж, үр дүнг үнэлэх.
Сургалтын хөтөлбөрт шаардлагатай өөрчлөлт, засвар, сайжруулалт хийх.
Суралцагчдын сэтгэхүйн чадварыг хөгжүүлэх:
Хүүхдүүдийн сэтгэхүй, ойлголтыг хөгжүүлэх сургалтын арга хэрэгсэл, үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох.
Хүүхдүүдийг илэрхийлэх, унших, бичих, тайлбарлах чадварт суралцуулах.
Мэргэжлийн хамтын ажиллагааг сайжруулах:
Багш нарын хоорондын хамтын сургалт, зөвлөлгөөнүүдийг зохион байгуулж, хамтран суралцах боломжийг нэмэгдүүлэх.
Багш нарын ажлын байран дахь хамтын ажиллагааг үнэлж, идэвхжүүлэх.
Хүүхдүүдийн аюулгүй байдал, эрүүл мэндийг хангах:
Хүүхдийн хамгааллын үйл ажиллагааг сайжруулах, аюулгүй орчин бүрдүүлэх.
Гамшгийн нөхцөлд суралцагчдад мэдлэг олгох, бэлэн байдалд оролцуулах.
Эцэг, эхийн оролцоог идэвхжүүлэх:
Эцэг, эхтэй хамтран ажиллах хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлэх.
Оролцоотой арга хэмжээг зохион байгуулж, хүүхдийн хөгжилд хамтран дэмжлэг үзүүлэх.
Гамшгийн эрсдэлээс хамгаалах, сургалт явуулах:
Гамшиг, аюултай нөхцөлд хүүхдүүдэд өөрийгөө хамгаалах арга хэлбэрийг заах.
Бэлэн байдлын хичээл, сургалтуудыг хэрэгжүүлэх, мэргэжлийн байгууллагатай хамтран ажиллах.
Суралцагчдын хамтран суралцах чадварыг хөгжүүлэх:
Суралцагчдын багаар ажиллах, хамтран суралцах чадварыг хөгжүүлэх.
Төсөлт ажил, туршилт, судалгаа хийх боломжийг бий болгох.
Мэргэжлийн хөгжлийн хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлэх:
Мэргэжил дээшлүүлэх сургалтуудыг зохион байгуулж, үр дүнг хэмжих.
Багш нарын хичээл, арга зүйд шинэчлэл хийх.
Эдгээр чиглэлүүд болон чиг үүргүүд нь 2024-2025 оны хичээлийн жилийн зорилтуудыг амжилттай хэрэгжүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэх бөгөөд сургуулийн өмнөх боловсролын чанарыг сайжруулж, хүүхдүүдийн хөгжилд эерэг нөлөө үзүүлэх зорилготой.